Fəxri Ağayevin bloqu

Geleceğin Organizasyonunu Yaratmak

Reşad Ebilzade tərəfindən “Geleceğin Organizasyonunu Yaratmak” adlı kitab xülasəsi 

Kitab təşkilatlanma ilə bağlıdır. Ancaq terminlərlə dolu olmayan, sadə, başadüşülən şəkildə yazılmışdır. Əgər kitabdan əldə ediləcək məlumatların qalıcı hala gəlinməsi istənilirsə, tövsiyə olunan kitabları ardıcıllıqla oxumaq faydalı olar – deyə düşünürəm. Həmin ardıcıllıq belədir:

İş yaşamında 100 kanguru

İş hayatı futboldan ne öğrenir?

Geleceğin organizasyonunu yaratmak

MOKS

Ancaq idarəetmə, şirkət idarəsilə bağlı təcrübəsi olanlar üçün ardıcıllığa əməl etməyə ehtiyac yoxdur J. İdarəetmə sahəsində təhsil aldığım Reşad Əbilzadə 1üçün keçilənlərin əksərini şüursuz şəkildə öyrənirdik. Ancak yazarın bir neçə kitabını oxuyub seminarlarını izlədikdən sonra müəyyən təsəvvür əldə etmiş oldum. Kitabın bir özəlliyi kimi də onu deyə bilərəm ki, bölümlər bitdikdən sonra yaxud bölüm daxili (məs: liderlik, motivasiya kimi) hekayələrin olması kitabı oxuyarkən fasilə etməyə ehtiyac yaratmır. Həmin hekayələri oxuyaraq dincəlmək olur, fikrimcə. Mən buna dinlənərək öyrənmək deyirəm. İdarəetmə və komanda işi üçün də uğurlu bir mənbədir. Hər hansı məlumat hansı kitabdan götürülübsə, həmin səhifədə kitab adı qeyd olunur və məlumatı daha da dərindən öyrənmək istədiyiniz təqdirdə həmin ədəbiyyatı da oxuya bilərsiz. Mənə görə, yazarın kitablarına aludə olmaq yeni-yeni kitablar tövsiyə etməsindən irəli gəlir. Bəzən tövsiyə olunan kitablar hekayələrin, nağılların özü olur. Bu barədə növbəti kitab qeydində… Xoş mütaliələr.

 

Geleceğin organizasyonunu yaratmak

Bir birinizi ikna etmeye çalışmaktan iş üretemezsiniz.

Medeniyet öyle yakıcı ateştir ki, bigane kalanı yakar.

İyi bir teori kadar kullanışlı hiçbir şey yoktur (Einstein).

Başarılı liderlerin ilk işi insanların benimseyecekleri bir vizyon yaratmaktır.

Meteorolojide geleceği tahmin edersiniz, stratejide geleceği belirlersiniz.

İnanç görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız başkalarının göremediklerini görebilirsiniz.

İmza güç anlamına gelir.

Ne zaman boş olan bir makama atama yapmış olsam, yüzlerce tatminsiz ve bir nankör insan meydana getirmiş olurum (XIV Louis).

Değişimin önündeki en büyük engel alışkanlıklarımızdır. Bir devletin yerine getirmesi gereken dört temel hizmet vardır: Savunma, Eğitim, Sağlık, Adalet.

İnsan verimliliğini giriş çıkışta kart bastırarak sağlayamayız.

Değişimi takımlar başarır. Kalabalıklar değil.

Verimli olmanız için kalabalık olmanız gerekmez.

Bilgi bir ışık gibidir sızacak bir yer bulur ve içeri girer (Pablo Neruda)

Müşteriye sunulan hizmetin temelinde VAY BE dedirtenmek en önemli amaç kabul edilmeli. Müşteriler her zaman verdiği ve aldığını yanyana koyar. Eğer aldığı – verdiğinden çok daha fazlaysa, bu “Büyülü Etki” yaratır. VAY BE dedirten kurumlar kazanır.

Denizi paylaşamayan insanlar ortak hedefleri paylaşamazlar.

Dünyada iki şeyin hiyerarşisi yoktur: Bilgi ve iletişim.

Değişimin kalbine giden yol iletişimden geçer.

 

P.S. Siz də oxuduğunuz kitablarda olan vacib, maraqlı və faydalı  məlumatları digər insanlarla paylaşmaq istəyirsinizsə, xülasələri bu “Elan və Dəvət”də yazılan qaydalara görə hazırlayın və orada bildirilən e-mail adresinə göndərin.

[

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *